В Україні товари з секс-шопів не підлягають поверненню або обміну, за винятком випадків виробничого браку.
Це регулюється Законом України «Про захист прав споживачів» та Постановою КМУ №172 від 19.03.1994.
Повернення можливе лише у разі, якщо товар має дефект або є бракованим
У разі виявлення браку товару, придбаного в секс-шопі Сексіфай, необхідно зробити фото (або відео) виробу з чітко видимими ознаками дефекту та надати максимально детальний опис:
- коли було отримано товар, номер замовлення;
- за яких умов виявлено дефект (як було виявлено, у чому проявляється, чи є видимі механічні пошкодження).
У разі неявного дефекту (поломка всередині іграшки)
Також потрібно надати детальний опис:
- дата та номер замовлення;
- коли було отримано товар;
- за яких умов виник дефект або був виявлений, у чому проявляється;
- чи є видимі механічні пошкодження.
Звертаємо вашу увагу
Опис типу: «не працює», «перестало працювати», «щось зламалося» та подібні короткі скарги не розглядаються за гарантією.
Приклади правильного опису дефекту
- «Товар було придбано 24.11.2023, замовлення №1192. Через 2 місяці перестав заряджатися — індикатор зарядки світиться, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає».
- «Товар було придбано 24.11.2023, замовлення №1192. Після трьох використань зламалася кнопка перемикання режимів — режими не перемикаються. Видимих механічних пошкоджень немає».
тощо.
Правила відправлення товару назад на склад
- Обов’язково надсилати товар виключно у чистому вигляді! Візуально брудний товар не приймається до обробки та повертається відправнику за його рахунок.
- Витрати на пересилання бракованого товару, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу або відправлення замовлення, покриваються за наш рахунок. У разі виявлення дефекту після 14 днів — витрати на пересилання покриває клієнт (туди й назад).
- Перед тим як надіслати бракований товар, погодьте з менеджером комплектацію для повернення. Не завжди потрібно надсилати упаковку чи всі аксесуари. У деяких випадках заміна можлива без повернення товару або повернення здійснюється після отримання заміни.
- Під час відправки клієнт зобов'язаний надійно упакувати товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Механічні пошкодження, що виникли в дорозі, можуть стати підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.
- Перед відправленням обов’язково погодьте з менеджером адресу для доставки. Після надсилання повідомте номер ТТН.
Рішення про ремонт, повну або часткову заміну приймає сервісний інженер протягом 2–10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, при перевірці акумулятора з повним циклом зарядки/розрядки).