В Україні товари з секс-шопів не підлягають поверненню або обміну, за винятком випадків виробничого браку.
Це регулюється Законом України «Про захист прав споживачів» та Постановою КМУ №172 від 19.03.1994.

Повернення можливе лише у разі, якщо товар має дефект або є бракованим

У разі виявлення браку товару, придбаного в секс-шопі Сексіфай, необхідно зробити фото (або відео) виробу з чітко видимими ознаками дефекту та надати максимально детальний опис:

  • коли було отримано товар, номер замовлення;
  • за яких умов виявлено дефект (як було виявлено, у чому проявляється, чи є видимі механічні пошкодження).

У разі неявного дефекту (поломка всередині іграшки)

Також потрібно надати детальний опис:

  • дата та номер замовлення;
  • коли було отримано товар;
  • за яких умов виник дефект або був виявлений, у чому проявляється;
  • чи є видимі механічні пошкодження.

Звертаємо вашу увагу

Опис типу: «не працює», «перестало працювати», «щось зламалося» та подібні короткі скарги не розглядаються за гарантією.

Приклади правильного опису дефекту

  1. «Товар було придбано 24.11.2023, замовлення №1192. Через 2 місяці перестав заряджатися — індикатор зарядки світиться, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає».
  2. «Товар було придбано 24.11.2023, замовлення №1192. Після трьох використань зламалася кнопка перемикання режимів — режими не перемикаються. Видимих механічних пошкоджень немає».

тощо.

Правила відправлення товару назад на склад

  1. Обов’язково надсилати товар виключно у чистому вигляді! Візуально брудний товар не приймається до обробки та повертається відправнику за його рахунок.
  2. Витрати на пересилання бракованого товару, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу або відправлення замовлення, покриваються за наш рахунок. У разі виявлення дефекту після 14 днів — витрати на пересилання покриває клієнт (туди й назад).
  3. Перед тим як надіслати бракований товар, погодьте з менеджером комплектацію для повернення. Не завжди потрібно надсилати упаковку чи всі аксесуари. У деяких випадках заміна можлива без повернення товару або повернення здійснюється після отримання заміни.
  4. Під час відправки клієнт зобов'язаний надійно упакувати товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування. Механічні пошкодження, що виникли в дорозі, можуть стати підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.
  5. Перед відправленням обов’язково погодьте з менеджером адресу для доставки. Після надсилання повідомте номер ТТН.

Рішення про ремонт, повну або часткову заміну приймає сервісний інженер протягом 2–10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, при перевірці акумулятора з повним циклом зарядки/розрядки).