У разі виявлення браку товару, придбаного в секс шопі Сексіфай, необхідно зробити фотографію (або відео) виробу з добре видимими ознаками браку і надати максимально докладний опис:

  • коли був отриманий товар, номер замовлення.
  • за яких умов виявився брак (як було виявлено, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження).

При неявному браці (поломка всередині іграшки)

Також необхідно зробити докладний опис:

  • дата і номер замовлення
  • коли був отриманий товар
  • за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається
  • чи є видимі механічні пошкодження

Звертаємо Вашу увагу

Описи типу: «не працює», «перестав працювати», «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися по гарантії не будуть.

Приклади правильного опису браку

  1. «Товар був проданий 24.11.2019, замовлення №119. Через 2 місяці перестав заряджатися - індикатор заряду горить, але акумулятор більше не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає»
  2. «Товар був проданий 24.11.2019, замовлення №119. Після 3-х використань зламалася кнопка перемикання режимів - режими не перемикаються.  Видимих ​​механічних пошкоджень немає»

і т.п.

Правила відправки товару назад на склад

  1. Обов'язково надсилати товар виключно в чистому вигляді! Візуально брудний товар не приймається в обробку і відправляється до відправника за його рахунок.
  2. Витрати на пересилку браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу або відправки замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в термін більше 14 календарних днів після продажу або відправки товару, витрати на його пересилання оплачує клієнт. Витрати на пересилку включають оплату за доставку браку до нас і відправку заміни.
  3. Перш ніж відправити бракований виріб, узгодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб в заводській упаковці і з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути проведена без відправки до нас браку або ж відправка браку буде здійснена при отриманні заміни.
  4. При відправці браку, відправник зобов'язаний якісно упакувати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для упаковки товару. Механічні пошкодження, що виникли при транспортуванні, можуть виключити можливість гарантійного ремонту або заміни.
  5. Перед відправкою - узгодьте також з менеджером адресу на яку відправити товар. Після відправки повідомте номер ТТН.

Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом від 2-х до 10-ти робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобиться більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання).